Cuma, Nisan 23

uyku arası

Kaide değildim,
Ben de kendim oldum
Kendime kural koydum.

Orada bi melek gördüm
Korktumi kaçtım
Kendimi karanlığa gömdüm.

Gördüğüm her ışığın arkasından koştum
Hayat acımasızdı
Ben de insanlarla birlikte coştum

Herkesi seninle kıyasladım
Geçen onca aya rağmen
Uyudum uyandım ve
Yüssüzce ağladım

Koyamadığım kuralların içinde boğuldum
Kaide oldum fakat
İstisnalar kaideyi bozamadı.
Kaide sen olmasan belki
Herkes halime bakıp ağlardı.

Karaladığım satırımsın
Üstüne küçük bir silgi darbesini bile konduramadığım
Ama sen hep sandın
Sildim bittin gittin.
Gitmeye karar verdiğinde
Sen beni böldün 2ye aldın yarımı götürdün
Küçük bir kız oldum umursamadığn.

Külün hala külümün içinde
Kalbin elimde
Benliğin bende
Yapıcak bişey yok
Kendimi kandırabildğim söz aylardır
" Zaman tek çare "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz bağalım