Cuma, Nisan 23

Geçmişmiş.

Tüm kalbimle ilk kez seninle konuştum ben.
İlk kez seninle attı kalbim
Pürüzsüz tenine dokunmayı sende özledim
Dünümü hatırlamazken sen kazıdın aklıma sen'li ve artık geçmiş anılarımı...
İlk şiirimi sana, ilk hikayemi biz'e yazdım sana haber vermeden
Hala oda'nın ücra bir köşesinde seni izliyorum nefes bile almadan,
Hala doyamıyorum senin için sayfalar karalamaya.
Her buruşturulmuş kağıttan sonra nefes almak için bahçeye çıkıyorum sessizce,
Yaktığım sigaranın ucun özlemin tütüyor bazı bazı.
Seni özlediğim fikrini bile içimde tutuyorum;
Başkaları adını söyler diye,
Kıskanıyorum hala elimde olmadan...
Zamanın araya koyduğu aylar yüzünden seni düşünmek;
Son model arabalar varken kordonda faytonla gezmek istemek geliyor bana.
Arada dinlenen hit şarkılar kadar kalıcı, sözleri kadar derinsin kalbimde.
Bunca kalp kırıklığından sonra ilaç gibi geliyorsun,
Fakat nereye kadar yaşanabilir bu güzel kokulu ilaçla ?

Kim bilir, belki de hayata gözlerimi yumarken bile bir anı'n aydınlatacak kalbimin içinde bir yerleri..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz bağalım