Cuma, Nisan 23

melekmelek*


Pamuk ellerinin titremesinde aciz bedenimin derinliklerine katılıyor kuru gözlerimden akan şeffaf ıslaklık.
sana duyduğu tarifsiz his korkutuyor sadece beni ölüme karşı.
Öylesine seviyorum ki seni dünyam kararıyor,
Öylesine sevgilimsin ki tapınasım geliyor diplerinden beyazlar çıkan sarı saçlarına.
Değil cümleler, kitaplar yazsam yetmez yüzündeki güzelliği anlatmaya.
Tansaş'a bile makyajsız gitmemeni seviyorum senin,
Öksürdüğünde içimin titremesine aşığım.
Üzerimdeki hakkını ödeyemeden göçüp gitmenden duyduğum korkuya ölüyorum her dakika.
Yan odada nefes alıp verişini izlemek en büyük cennetim,
Sensin en kutsal kanatsız meleğim.
O sağlık ve asalet kokan bedenini Allah tenimden eksik etmesin Sevim ÇELİK.
Seni küçük bir kız çocuğunun aldığı ilk papatyanın masumluğuyla seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz bağalım