Perşembe, Ağustos 26

sevmek istiyorum artık

Şarkı aralarında ağlamak gibi seni sevmek
En sevdiğin şarkının en neşeli notasında hıçkırılara boğulmak seni sevmek..
Durup dururken heyecanlanmak, denk geldiğin bir fotoğrafta seni gördüğünü sanmak seni sevmek.
Ya da seni sevmek diye bir şey yok.

Seni sevdiğimi sandığımı sanıyorum bazen
Sanrıların arasında kalmışken birden bir şarkı mırıldanmaya başlıyorum
Sonra şarkının adını sen sanıyorum
Durup dururken içli bir OĞF çekiyorum, nedenini sorduklarında anlatarak kirletmiyorum seni.
Sana bile anlatmıyorum seni kirlenme diye..

Her dakika yanımda olmandan korkuyorum
Ama sensiz geçirdiğim herhangi bir dakika olduğunu düşününce gene mırıldanmaya başlıyorum o hüzünlü şarkıyı.

Sığ yazılar yazmak istiyorum sana
Üzerine saçmalamak istiyorum

Yağmur yağsın istiyorum
Sonra yağmurdan kaçan bir kuş penceremin önüne gelsin ve senden bir kağıt parçası getirsin istiyorum
İmkansızı hayal etmek istiyorum seninle
Sonra oldurmak istiyorum o imkansızı
Acı çekelim istiyorum beraber, sonra atlatmak istiyorum hepsini seninle.
Çok şey istemiyorum ben, sadece beni bul istiyorum.

Saçlarımı okşa, koynunda uyut beni istiyorum.
Güzel kokulu tenini istiyorum, eminim terin bile güzel kokuyordur.
Kocaman bir masum olsun her şey istiyorum.
Anla beni istiyorum en dibine kadar.

Evet,
Seni sevmek olsun bunların hepsi istiyorum
Sen de iste ve beni bul istiyorum.

2 yorum:

  1. yazılar çok güzel gercekten, biraz uzunlar ama olsun okudukça devamı geliyor ve bir bakmıssın bitiyor işte...:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, takdir edilmek çok güzel bir şey :)

    YanıtlaSil

Yaz bağalım