Perşembe, Ağustos 19

en kabus rüyam :|

Uyuduğum nadir kısa uykulardan birinde kabusların en kabusuna rastlamak hiç hoş değildi gecenin 3ünde.

Elden, ayaktan kesildim rüyamda. Gözlerim mosmor, saçlarım rezaletti. Tam anlamıyla acizdim ve sanırım bu yüzden bu kadar etkilendim bu sefer.

Anlatmak istiyorum kısaca..
Hiçbir uzvuma sahip çıkamıyordum rüyamda. Sadece düşünebiliyor ve sonumu çiziyordum.
Odamda bilgisayar kucağımdaydı. Annemin genelde olduğu halsizlik halinden etkilenmiş olacağım ki hissizliğimi anneme anlatmaya çalışmak için salona gitmeye çalışıyordum. Duvarlara tutuna tutuna gittim annemin yanına. Yere düşüyordum fakat acısını hissetmiyordum. Anneme neler olduğunu anlatmaya hebelerken elim annemin kucağına düşüyor sonra da istemsiz olarak şahlanıyordu yukarılara bir yerlere. Anlatıyordum saatlerce ama edebildiğim sadece 2 kelimeydi. Annem benim eski halim diyor ve umursamıyordu beni. Gerçekten içinde bulunduğum acizlik hali uyanmama rağme üstümde.
Hastanaye gidiyordum, güvenlik ablanın yanında sıra beklerken anlatmaya çalışıyordum olanları. He ondan önce de parkta kaldırımda uyuyakalıyordum. Uyandığım tepemde tanımadığım bir adam oluyordu fakat ben ordan kaçamıyordum bir arkadaşımın arkasına sığınmak zorunda kalıyordum. Güvenlik ablaya derdimi anlatmaya çalışırken çenemi, ellerimi, kollarımı hissetmiyordum. Güvenlik abla karşıdan gelen ve müşterileri ücretisz eve bırakan, sapık adama şaka yapacağını söylüyordu bana. Adam yanımıza geldiğinde ablaya bakıyordum ve türbanını takmış olduğunu görüyordum. Eliyle almış türbanın bir köşesini ağzını kapatıyordu mezdeke gibi. Adam gelip gitmek isteyen var mı diyince beni gösteriyordu "kızım" diye. Ben gene bir şey yapamıyordum. İnternetten Betül'le haberleşmeye çalışıyor fakat başaramıyordum. Akşam 11buçuktan sabah 7ye kadar anca yazabiliyordum yazmak istediğimi.
Güvenlik abla dişlerime bakıyordu ve 20lik dişe bağlıyordu bu genel felç geçirme halini. O öyle dedikten sonra aynaya bakıyor ve dişlerimin çoğunu göremiyordum.

Aslında anlatılacak ve gözümün önüne gelen çok ayrıntı var fakat anlatamıyorum.
Rüyamda kitlenmiş bir şekilde günler geçirdim. Bilinçaltımın altında ezildim bu gece.
Dua etmeye başladım rüyamda ve uyanırken hala dua ediyordum dışımdan.
Gerçekten rüyadan bile olsa anladım ki aciz olmak dünyanın en kötü şeyi. İstediği uzuvlarını kullanamamak insanoğluna verilebilecek en büyük cezaymış meğersem. Sadece düşünebilmek, fakat uygulayamamak düşündüklerini.,
Çok etkliendim, çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz bağalım